Alwin Schlepers – Accountmanager

Als accountmanager spreek ik veel agrarische ondernemers. Wat ik vaak merk is dat wanneer het gaat om energiecontracten er vaak puur naar het tarief wordt gekeken. Uiteraard is tarief een belangrijke pijler waar een samenwerking betreft energie op berust is. Ik merk echter steeds vaker dat dit niet de enige afweging is bij de keuze van een energieleverancier. Zelfs in de huidige tijd.

Ik merk dat boeren het prettig vinden dat we “dezelfde taal” spreken als onze klanten. We zijn op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de markt en hebben affiniteit met de branche.
Logischerwijs zijn we ook op de hoogte van onze eigen energie branche, waardoor we u elk moment kunnen adviseren wanneer er zich een laag marktmoment voordoet. U krijgt dan een bericht wanneer het voor u het beste moment is om over te stappen of uw contract alvast te verlengen tegen het scherpste tarief.

Boeren vinden het prettig om bekend te zijn bij hun leverancier en niet een nummertje in het grote geheel. DGB Energie hecht veel waarde aan persoonlijk contact. Bij ons heeft u direct contact met uw eigen persoonlijke aanspreekpunt. U krijgt zelfs mijn 06-nummer zodat u mij direct kunt bereiken.

Naast persoonlijk contact doen we veel online via Mijn Portaal. Dit is een persoonlijk account om u direct inzicht te geven in uw energiezaken. Er wordt visueel weergegeven hoe uw verbruik is en een benchmark zodat u kan zien hoe zuinig uw bedrijf is ten opzichte van anderen. Daarnaast kunt hier ook uw overige energiezaken regelen, zoals het doorgeven van uw meterstanden en het verlengen van uw contract.

Mijn Portaal is speciaal ontwikkeld om u als boer verder te ondersteunen bij uw administratieve processen. Zo kunt u hier ook uw I&R VL meldingen doen en uw IKB inspecties en certificeringen inzien.