In een eerdere editie van GroeNieuws (September 2014) heeft DGB Energie u al eens geïnformeerd over de uitbreiding van haar digitale dienstverlening.

mijnportaal tekst

Hoewel DGB Energie hier van de meeste klanten al positieve reacties op heeft ontvangen, wil zij voor u de voordelen van deze digitale dienstverlening nogmaals benadrukken. De afdeling Klantenservice krijgt namelijk regelmatig vragen van klanten over de digitale dienstverlening.

Nederlanders maken op grote schaal gebruik van digitale dienstverlening en DGB Energie ziet in de loop der jaren dat u steeds meer digitaal contact met ons opneemt. Daarnaast wil DGB Energie steeds meer aan uw wensen tegemoet komen. U bepaalt als klant namelijk welke informatie u wilt inzien en wanneer u het beste uitkomt om deze informatie tot u te nemen.

DGB Energie is tot conclusie gekomen dat de uitbreiding van haar digitale dienstverlening dé manier is om aan uw wensen te voldoen. Hierdoor kunt u tegenwoordig bijvoorbeeld de meterstanden digitaal doorgeven en staan uw facturen vaak dezelfde óf de volgende dag al voor u klaar op “MijnPortaal”. Daarnaast kunt u ook uw verbruiksgegevens inzien. Het digitaliseren van deze processen levert u een aantal voordelen op:

  • Scherpere tarieven
  • Sneller beschikking tot relevantie informatie
  • Meer inzicht in uw eigen situatie
  • Betere klantenservice
  • Beter voor een duurzame wereld

Wilt u ook uw energiezaken beheren op het moment dat het u schikt en bent u benieuwd hoe “MijnPortaal” er uit ziet? Ga dan snel naar mijn.dgbenergie.nl en maak uw eigen account aan. U kunt zich hier dan aanmelden door middel van uw klantnummer en postcode. Mocht u uw klantnummer niet bij de hand hebben of andere vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met de afdeling Klantenservice.