Wanneer ontvang ik mijn eindnota na beëindiging van mijn leveringsovereenkomst?
Bij beëindiging van de leveringsovereenkomst met DGB Energie, ontvangt u binnen zes weken na verwerking van deze beëindiging een eindnota.
Bij beëindiging van de leveringsovereenkomst met DGB Energie, ontvangt u binnen zes weken na verwerking van deze beëindiging een eindnota.
Dat is erg afhankelijk van het moment in het jaar en op de dag. Wanneer er geen wind is en de zon niet schijnt is groene stroom duurder. Helaas schijnt niet heel de dag de zon en waait het ook niet altijd. Daarom kiezen veel klanten ook voor een mix [...]
Ja, u kunt bij DGB Energie salderen en terugleveren. Lees hier meer over salderen en terugleveren van elektriciteit.
Ja, DGB Energie saldeert bij een vast contract met vaste tarieven op jaarbasis onbeperkt de opgewekte zonnestroom met de geleverde stroom. Het kan zijn dat uw jaarnota niet precies 1 jaar loopt. In dat geval zal het overschot aan zonnestroom meegenomen worden op de volgende jaarnota. Het restant te salderen [...]
Bekijk hier het modelcontract van DGB Energie
DGB Energie heeft een aantal bespaartips voor u op een rijtje gezet. U kunt ze hier direct downloaden
Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer 088-0180400.
Ja, wanneer u klant bent geworden, ontvangt u van DGB Energie een e-mail om uw account te activeren voor uw online Mijn Portaal account.
Indien u tijdens de Leveringsovereenkomst met DGB Energie het voornemen heeft om elektriciteit terug te leveren aan het net, bijvoorbeeld door gebruik van zonnepanelen, dient u dit onverwijld mede te delen aan DGB Energie. U dient het Informatieformulier Zonnepanelen ingevuld en ondertekend te retourneren. Dit formulier kunt u vinden [...]
Wanneer u een slimme meter heeft welke op afstand uitgelezen kan worden, is het niet nodig om uw meterstanden door te geven. Kunnen wij uw meterstanden niet uitlezen of heeft u geen slimme meter? Dan ontvangt u van ons via de post of per e-mail een verzoek om uw meterstanden [...]