De sector verandert, wij veranderen graag met u mee….Zoals u wellicht eerder in GroeNieuws heeft gelezen kunt u 24 uur per dag, 7 dagen in de week zelf uw energiezaken regelen.  Zo heeft u de controle over al uw energiezaken.

Nederlanders maken op grote schaal gebruik van digitale diensten en DGB Energie ziet in de loop der jaren dat u steeds meer digitaal contact met ons opneemt. Daarnaast wil DGB Energie steeds meer aan uw wensen tegemoet komen. U bepaalt als klant namelijk welke informatie u wilt inzien en wanneer u het beste uitkomt om deze informatie tot u te nemen.
DGB Energie is tot conclusie gekomen dat de uitbreiding van haar digitale dienstverlening dé manier is om aan uw wensen te voldoen.
Hierdoor kunt u tegenwoordig bijvoorbeeld de meterstanden digitaal doorgeven en staan uw facturen vaak dezelfde óf de volgende dag al voor u klaar op ‘MijnPortaal’.  Daarnaast kunt u ook uw verbruiksgegevens inzien.

De voordelen van MijnPortaal

Het verbruikersoverzicht; Meer inzicht in en grip op uw energieverbruik zodat u niet voor verrassingen komt te staan

Online uw facturen en meterstanden bekijken

Altijd inzicht in uw persoonlijke situatie wanneer u het uitkomt, 24 uur per dag, 7 dagen in de week

Wilt u ook uw energiezaken beheren op het moment dat het u schikt en heeft u nog geen persoonlijke inlogaccount?
Klik hier en maak uw eigen account aan. U kunt zich in twee stappen eenvoudig aanmelden met uw klantnummer en postcode.

Mocht u uw klantnummer niet bij de hand hebben of andere vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice van DGB Energie op telefoonnummer 088 018 04 00.

Wij wensen u veel plezier met het vernieuwde MijnPortaal!