FAQs

Kan ik bij DGB Energie een energiecontract voor een langere periode afspreken?

Wanneer u wilt overstappen naar DGB Energie kunnen wij u een offerte aanbieden voor bepaalde tijd. Neemt u contact op met onze klantenservice voor de mogelijkheden. Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op alle werkdagen van 8:00-15:00 uur. Wanneer uw leveringsovereenkomst bij DGB Energie ten einde loopt, ontvangt u een [...]

Kan ik bij DGB Energie een energiecontract voor een langere periode afspreken?2023-05-24T08:18:32+02:00

Kan mijn oude energieleverancier na de overstapdatum nog termijnbedragen in rekening brengen?

Stel u bent overgestapt naar een nieuwe energieleverancier. Op de overstapdatum krijgt uw oude energieleverancier bericht van uw overstap. Vanaf dat moment zal uw voorgaande energieleverancier stoppen met het versturen van termijnbedragen. Het kan gebeuren dat uw oude energieleverancier in uw overstapmaand toch nog een termijnbedrag verstuurd, omdat het [...]

Kan mijn oude energieleverancier na de overstapdatum nog termijnbedragen in rekening brengen?2022-04-21T10:09:32+02:00

Hoe zeg ik mijn energiecontract bij DGB Energie op?

Het contract met DGB Energie kan op elk gewenst moment worden opgezegd. Het contract met DGB Energie moet altijd schriftelijk of per e-mail worden opgezegd door de afnemer. Onbepaalde tijd Een contract voor onbepaalde tijd kan te allen tijde worden opgezegd. Hierbij dient de afnemer een opzegtermijn van 30 kalenderdagen [...]

Hoe zeg ik mijn energiecontract bij DGB Energie op?2022-04-21T10:24:14+02:00

Zakelijk energiecontract bij DGB Energie?

U vraagt zich af of u bij ons ook een zakelijk energiecontract kunt afsluiten? Jazeker kan dat. DGB Energie is een organisatie die zich juist toespitst op de particuliere en zakelijke (MKB) markt. U kunt bij onze klantenservice een offerte aanvragen voor een energiecontract met vaste tarieven. [...]

Zakelijk energiecontract bij DGB Energie?2022-06-03T11:00:12+02:00

Hoe stap ik over naar DGB Energie?

DGB Energie zorgt ervoor dat u probleemloos kunt overstappen. Via onze klantenservice kunt u een offerte opvragen met onze scherpe vaste tarieven. Na het ondertekenen van de offerte, regelen wij de overstap voor u.

Hoe stap ik over naar DGB Energie?2022-06-03T11:01:39+02:00

Hoe geef ik een klacht of suggestie door?

DGB Energie vindt de mening van haar klanten belangrijk. DGB Energie gebruikt deze informatie om waar nodig te verbeteren. DGB Energie neemt uw klachten en / of suggesties serieus. Vul het formulier in  

Hoe geef ik een klacht of suggestie door?2017-02-21T08:33:21+01:00

Hoe geef ik een verhuizing door?

Gaat u verhuizen? Uw energiecontract verhuist met u mee! Zo blijft u profiteren van voordelige energietarieven en uitstekende service. Geef uw verhuizing altijd minimaal vier weken van tevoren aan DGB Energie door. Dan zorgt DGB Energie ervoor dat uw verhuizing, inclusief uw meterstanden door DGB Energie en door uw [...]

Hoe geef ik een verhuizing door?2017-04-28T15:36:38+02:00

Hoe geef ik mijn meterstanden door?

Heeft u een meterstandenkaartje van DGB Energie ontvangen? Geef uw standen eenvoudig door via “MijnPortaal”. Nog geen “MijnPortaal”? Geef uw meterstanden dan door aan onze klantenservice.

Hoe geef ik mijn meterstanden door?2017-04-11T17:01:36+02:00

Hoe wijzig ik mijn contactgegevens?

Geef de wijzigingen door aan onze klantenservice, zij zorgen ervoor dat uw wijzigingen correct verwerkt worden.

Hoe wijzig ik mijn contactgegevens?2022-06-03T11:06:29+02:00